Thursday 11 April 2013

My Come Back!!

Assalamu'alaikum & hi bloggers~

Eee lama nya inda on blog and post something. A bit busy with tests & assignments. how are you guys today? ada baik? haha today no school for me since only afternoon class, so apa lagi..time to escape hahaha such a noty girl..

wanna catch up stories about me for last week?check it out dear~
Saturday, 30th March 2013

Weekend pun ada class..boring~ class habis pukul 11.30 then me zoom~ ambik my amal kat IHS..my bff sorang ni bakal nurse hehe habis la me, rifan and fae kena ceramah if tak jaga our health 0.0 ok back to the story..aiseh, story la pulak... kami lunch kat jerudong park food court..what we order? buttermilk chicken..yummy! sedap sehingga tak nampak telinga hahaha asnol's treat (asnol ni boyfriend si amal rashidah yg cumel) hehe lepas tu kami tengok movie kat empire Mvision cinema.. Movie choose by asnol "G.I.JOE Retaliation!" best giler movie tu..me yang inda berapa suka action movie pun consentrate ni meliat. the rock tu yg jadi hero hahaha me bagi 10 stars for the movie. 

Monday, 1st April 2013

1st April?? April foolllll~ fool la sangat...inda buleh celebrate aa! hehehe monday tu, me only attend 1 class hahaha afternoon class mcm biasa la..escape~ syhhh! hahaha pagi tu after class me and my 4 bestfriends aka classmates went to Times Square. bukan times square yg kat malaysia tu tau..hehe mcm biasa brunch (breakfast + lunch) n met with my bff Amal Rashidah (full name la jua..lols). 

petang tu pulak, me spend time with my bff kat empire hotel and country club jerudong..bukan check-in just walk-in hahaha hang out kat tepi pantai n waiting for sunset. alahai romantic gitu~

Beautiful Scenes during sunset.. Indahnya ciptaanNya..

Sisters from different parents LOLs
Hah! tu dier~ 2 mahluk Tuhan yg paling sexy.. siap buat shape love lagi~


Malam tu kami dinner kat Jerudong Park Food Court jugak dan order macam biasa, buttermilk chicken 2 & ayam penyet 2..tired but fun day

Wednesday, 3rd April 2013

Petang tu, me and my 3 sisters aka bff went to IBB building kat Bandar Seri Begawan (umm..detail jua la aku gitau) for swim2 session haha gaya swimming inda payah cakap..macam2 gaya ada..macam katak macam dugong pun ada LOLs biasa la..inda pandai swimming..have to pakai pelampung la jawab nya hehe 

hari tu rasa tired sangat yet fun sebab 1st experience swimming..nafas rasa kat leher je..seram~ boleh pulak kami 4 orang ni lawan siapa boleh tahan nafas yang paling lama kat dalam air..idea gilerrrr! hahaha

p.s. tak boleh simpan pictures..sexy tuuuuu..hehehe gambar before swimming only ok?hehe

cute tak? hahaha angkat bakul sendiri la pulak!

ok la..will story2 again about my weekend last week in the next post..
see you..

xoxo, lina :)

No comments:

Post a Comment